Съвети за собственици на Airbnb домове (част 2)
В предишната статия ние от Host Me ви представихме някои прости и лесни съвета за ключови фактори на които трябва да обърнете особено внимание с цел привличане на повече резервации за вашият Airbnb имот. Сега ще ви обърнем внимание на още три ключови фактора, които е добре да имате предвид.
ДОБРО ОБСЛУЖВАНЕ НА КЛИЕНТИ ПЛЮС СЪЗДАВАНЕ НА УДОБСТВА
Доброто обслужване на клиенти определено е от огромно значение.
Създаването на удобства е част от обслужването. То обхваща лесни и бързи процедури за резервации, навременни отговори (в идеалния случай в рамките на един час), приятелски и приятни отговори.
Съвет за Airbnb домакините: активирайте опция „незабавна резервация“, ако е възможно – за да улесните потенциалните гости, защото така могат да получат незабавно потвърждение без изчакване.
ВЕЧНИЯТ ФАКТОР – ЦЕНА
Цената винаги е част от всеки филтър. Уверете се, че не изпускате клиенти в следствие на това, че цените ви са твърде високи или съмнително ниски. Направете малко проучване и бъдете конкурентоспособни в сравнение с други подобни апартаменти във района и също така имайте предвид тенденциите в пътуването и сезонността, когато коригирате цената на обявата си.
ИЗГРАЖДАНЕ НА ДОВЕРИЕ И ПРЕДОСТАВЯНЕ НА ПЪЛНА ИНФОРМАЦИЯ
Трябва да изградите доверие от самото начало.
Как да започнете?
С попълването на вашият профил – не бъдете непознат, попълнете цялата необходима информация! Хората трябва да знаят кои сте вие, че могат да вярват на обявата ви, че вашата собственост наистина съществува и че има човек от другата страна, който е готов да ги посрещне.
Ние от Host Me се надяваме, че сме ви били полезни и че ще приложите тези ценни насоки на практика. След като сте усвоили всички интересни съвети и тънкости относно маркетинга на вашата Airbnb обява може би сте на път да станете един страхотен домакин. А в случай че имате нужда, нашият екип от опитни професионалисти е винаги на разположение и в готовност да ви помогне.